Καλημέρα στους ομοιδεάτες αυτοκινητόβιους,
Μετά το εξαιρετικά επιτυχημένο προηγούμενο Σαββατοκύριακο όπου η στήλη μας έκανε το 2 στα 2, ήρθε η ώρα για το Grand Prix του Μπαχρέιν, το οποίο από φέτος είναι νυχτερινό (ώρα εκκίνησης δοκιμών και αγωνα 18:00, λίγα λεπτά με την δύση του ηλίου στο Σακχίρ). Οι διοργανωτές έχουν τοποθετήσει 495 στύλους φωτισμού ώστε η ορατότητα να βρίσκεται στα ίδια υψηλά επίπεδα που έχουμε συνηθίσει στην Σιγκαπούρη και το Άμπου Ντάμπι. Για να προχωρήσουμε λοιπόν στα προγνωστικά.
Οι δοκιμές της Παρασκευής δεν έδειξαν καμία αλλαγή στην ισορροπία των δυνάμεων όπως την ξέρουμε μέχρι τώρα. Και στους δύο γύρους δοκιμών οι Mercedes κυριάρχησαν με πρώτο τον Χάμιλτον και δεύτερο τον Ρόσμπεργκ, ενώ τρίτος ήταν ο Αλόνσο, ο οποίος στον πρώτο γύρο δοκιμών από λάθος της Ferrari βγήκε στην πίστα με τρία μεσαία ελαστικά και ένα μαλακό.
Μετά το εξαιρετικά επιτυχημένο προηγούμενο Σαββατοκύριακο όπου η στήλη μας έκανε το 2 στα 2, ήρθε η ώρα για το Grand Prix του Μπαχρέιν, το οποίο από φέτος είναι νυχτερινό (ώρα εκκίνησης δοκιμών και αγωνα 18:00, λίγα λεπτά με την δύση του ηλίου στο Σακχίρ). Οι διοργανωτές έχουν τοποθετήσει 495 στύλους φωτισμού ώστε η ορατότητα να βρίσκεται στα ίδια υψηλά επίπεδα που έχουμε συνηθίσει στην Σιγκαπούρη και το Άμπου Ντάμπι. Για να προχωρήσουμε λοιπόν στα προγνωστικά.
Οι δοκιμές της Παρασκευής δεν έδειξαν καμία αλλαγή στην ισορροπία των δυνάμεων όπως την ξέρουμε μέχρι τώρα. Και στους δύο γύρους δοκιμών οι Mercedes κυριάρχησαν με πρώτο τον Χάμιλτον και δεύτερο τον Ρόσμπεργκ, ενώ τρίτος ήταν ο Αλόνσο, ο οποίος στον πρώτο γύρο δοκιμών από λάθος της Ferrari βγήκε στην πίστα με τρία μεσαία ελαστικά και ένα μαλακό.
Πρώτος γύρος
δοκιμών:
Pos. | No. | Driver | Car | Best lap | Gap | Laps |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’37.502 | 14 | |
2 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’37.733 | 0.231 | 13 |
3 | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 1’37.953 | 0.451 | 17 |
4 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1’38.122 | 0.620 | 10 |
5 | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1’38.636 | 1.134 | 16 |
6 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’38.783 | 1.281 | 12 |
7 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 1’38.949 | 1.447 | 15 |
8 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault | 1’39.056 | 1.554 | 24 |
9 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’39.102 | 1.600 | 21 |
10 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1’39.389 | 1.887 | 16 |
Pos. | No. | Driver | Car | Best lap | Gap | Laps |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’34.325 | 28 | |
2 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’34.690 | 0.365 | 31 |
3 | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 1’35.360 | 1.035 | 28 |
4 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1’35.433 | 1.108 | 28 |
5 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1’35.442 | 1.117 | 13 |
6 | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1’35.528 | 1.203 | 21 |
7 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1’35.606 | 1.281 | 30 |
8 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault | 1’35.640 | 1.315 | 31 |
9 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 1’35.662 | 1.337 | 22 |
10 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’35.802 | 1.477 | 40 |
Με αυτά τα δεδομένα δεν
έχουμε παρά να επιμείνουμε για τρίτο
συνεχόμενο Grand Prix σε
pole position του
Χάμιλτον. Η φετινή χρονιά φαίνεται ήδη
να ανήκει στην Mercedes αφού
είναι η ομάδα που προσαρμόστηκε καλύτερα
στην φετινή σωρεία αλλαγών κανονισμών.
Γι' αυτό δυστυχώς θα συμβιβαστούμε με
την πολύ χαμηλή απόδοση του 1,30.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ
ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
080
143
ΧΑΜΙΛΤΟΝ 1,30
Ο
Πιλότος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου